Klachtenprocedure

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing of  kijken hoe wij onze diensten nog meer kunnen verbeteren.

Wij hechten groot belang aan transparantie en het waarborgen van de kwaliteit van onze zorgdiensten. Als cliënt heeft u het recht om uw stem te laten horen en eventuele zorgen te uiten.

 

Bent u niet tevreden?

Wij vinden het uitermate vervelend dat u niet tevreden bent over de zorg en helpen graag bij het zoeken naar een oplossing. Het kan zijn dat u verkeerd bejegend bent of afspraken niet zijn nagekomen. In alle gevallen vragen wij u graag het volgende te doen:

Bespreek uw klacht

Bespreek uw klachten met uw contact persoon bij Atlas thuiszorg of de zorgverlener zelf. Het bespreekbaar maken van de klachten voorkomt toekomstige problemen en verhelpt in de meeste gevallen de klachten.

 

Contact opnemen

Is het niet gelukt om het probleem op te lossen met uw zorgverlener?

Neem dan contact op met Atlas thuiszorg, een leidinggevende zal u te woord staan. Een leidinggevende heeft meer middelen om het probleem op te lossen.

De klachten kunnen digitaal, telefonisch of schriftelijk worden ingediend. Ook kunt u ons online klachtenformulier invullen en per e-mail of per post opsturen.

U kunt mailen naar: info@atlasthuiszorg.nl of bellen met  06-18800905

Digitale formulier:

Download hier het klachtenformulier

 

 

Contact opnemen met KPZ

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

U kunt contact opnemen met KPZ via de volgende link:

www.klachtenportaalzorg.nl

Bij Atlas Thuiszorg moedigen we een open dialoog aan en zijn we vastbesloten om eventuele zorgen serieus te nemen. We geloven dat deze samenwerking met Klachtenportaal Zorg een belangrijke stap is in het verzekeren van de kwaliteit en de tevredenheid van onze cliënten. U kunt erop vertrouwen dat we ons inzetten voor de hoogste normen in de zorg en het adequaat behandelen van klachten wanneer dat nodig is.

Hieronder kun je de reglementen per onderdeel downloaden.